Hromadné nakupovanie a kolektívne zľavy - zlavomix.sk

Postup pri reklamácii

Tovar je potrebné zaslať v originálnom balení poštou na adresu:
UNO SK s.r.o.
Čsľ. .amády 238/6 Vidiná 985 59

Na vybavenie reklamácie máme podľa zákona lehotu 30 dní, avšak snažíme sa ich riešiť v čo najkratšom možnom termíne.

Pri reklamácii resp.vrátení tovaru prosím uveďte:

  • Dôvod reklamácie
  • Číslo objednávky a údaje o zákazníkovi ako sú uvedené na objednávke
  • Číslo účtu pre reundáciu peňazí po uznanej reklamácii
  • Náklady na poštovné hradíme my len pri uznanej reklamácii z dôvodu výrobného poškodenia, alebo závady ešte pred použitím zákazníkom
  • Náklady na poštovné pri týchto reklamáciách reufndujeme do výšky poštovného a táto suma bude vrátená spolu so sumou za reklamovaný tovar
  • Pri nadrozmerných balíkoch je potrebné zaslať tovar kuríerskou službou GLS alebo Intime, náklad hradíme my a to len pri uznanej reklamácii z dôvodu výrobného poškodenia alebo závady
  • Pri vrátení tovaru uveďte podacie číslo zásielky pre jej okamžitú identifikáciu
  • Pri výmene tovaru za inú veľkosť, farbu a pod. je potrebné poslať tovar na uvedenú adresu a do 10 pracovných dní Vám bude doručený správny tovar alebo refundované peniaze