Zatvoriť
Zatvoriť
Zatvoriť
Pokračovať v nákupeDo pokladne

Postup pri reklamácii


Tovar je potrebné zaslať v originálnom balení poštou na adresu:


UNO SK s.r.o.
Čsľ. .amády 238/6 Vidiná 985 59


Na vybavenie reklamácie máme podľa zákona lehotu 30 dní, avšak snažíme sa ich riešiť v čo najkratšom možnom termíne.


Pri reklamácii resp.vrátení tovaru prosím uveďte:

Náklady na poštovné hradíme my len pri uznanej reklamácii z dôvodu výrobného poškodenia, alebo závady ešte pred použitím zákazníkom.
Náklady na poštovné pri týchto reklamáciách refundujeme do výšky poštovného a táto suma bude vrátená spolu so sumou za reklamovaný tovar.
Pri nadrozmerných balíkoch je potrebné zaslať tovar kuríerskou službou GLS alebo Intime, náklad hradíme my a to len pri uznanej reklamácii z dôvodu výrobného poškodenia alebo závady.
Pri vrátení tovaru uveďte podacie číslo zásielky pre jej okamžitú identifikáciu.
Pri výmene tovaru za inú veľkosť, farbu a pod. je potrebné poslať tovar na uvedenú adresu a do 10 pracovných dní Vám bude doručený správny tovar alebo refundované peniaze.

Doprava zdarma

Pri objednávkach nad 100,- Eur

Garancia vrátenia peňazí

Pri reklamáciach do 14 dní.

Bezpečné platby

Platobná brána GoPay

Newsletter

Príhlaste sa pre odber noviniek a budete vždy informovaný o nových zľavách.

Používaním stránok zlavomix.sk súhlasíte s používaním cookies, pomocou ktorých vylepšujeme naše služby. Prečítajte si informácie o tom, ako cookies používame a ako ich používanie môžete odmietnuť.

Zistiť viac